Sunday, 17 January 2010

Doki-Design - Lebensfreude und Herzlichkeit


Ich war nicht überrascht zu lesen, dass die Doris, die auf DaWanda als "Doki-Design" bekannt ist, von Beruf Kunsttherapeutin ist. Ihre nette, romantische und etwas nostalgische Werken empfandte ich auch selber als irgendwie heilend.

I was not that surprised that Doris, the person behind "Doki-Design" on DaWanda, was a professional Art Therapist. Even without knowing that, I felt some healing energy streaming from her sweet, romantic and slightly nostalgic works.
Ich war besonders froh auch Engelchen bei Doki-Design zu finden (ihr weisst bestimmt alle, dass ich Engel sehr mag:-) Die sehen entweder so...

I was especially delighted to find angels in Doki-Design's store (as you quite likely know, I love angels:-). They look either like this...
... oder so:

... or like that:
Und bevor ihr zum Shop von Doris geht, wollte ich noch etwas sagen: vergesst nicht frech zu sein!

And just before you go to visit Doris' shop, let me tell you one last thing: don't forget to be cheeky! (That's the translation of the text on the handmade greeting card below:-)

No comments: